Delo na digitalnem področju je danes v marketingu pravzaprav že stalnica. Digitalni svet vztrajno izpodriva analognega, saj za manj denarja dosega širše množice, izdelki ali storitve pa se lahko bolje ter lažje oglašujejo. Digitalni marketing ni le bolj profesionalen in učinkovit, ampak lahko s pravilno uporabo postane celo zabaven – kljub vsemu pa se razvija […]

10 nepogrešljivih orodij za začetnike na področju digitalnega marketinga 10 nepogrešljivih orodij za začetnike na področju digitalnega marketinga

Delo na digitalnem področju je danes v marketingu pravzaprav že stalnica. Digitalni svet vztrajno izpodriva analognega, saj za manj denarja dosega širše množice, izdelki ali storitve pa se lahko bolje ter lažje oglašujejo. Digitalni marketing ni le bolj profesionalen in učinkovit, ampak lahko s pravilno uporabo postane celo zabaven – kljub vsemu pa se razvija s svetlobno hitrostjo, da je včasih kar težko slediti vsem trendom. Prav zato smo za vas pripravili kratek seznam izjemno privlačnih, enostavnih ter praktičnih orodij, s katerimi boste lahko uživali ob prihranku časa, živcev in resnični lepoti digitalnega marketinga.

Canva

Že poznate zanimivo orodje za pripravo grafičnih materialov, ki je povrhu vsega še brezplačno? CANVACANVA je zanimivo in za uporabo enostavno orodje, ki ga lahko uporablja prav vsak.

Čeprav morda nimate znanja grafičnega znanja, vam ta čudovita platforma omogoča enostavno pripravo grafik za različne dokumente, predstavitve, Facebook fotografije, infografike in številne druge zadeve pri katerih potrebujete hitro, enostavno predvsem pa brezplačno oblikovanje.

Tudi če v oblikovanju niste vešči ter vam estetsko postavljanje elementov ne leži, boste na Canvi našli številne v naprej pripravljene predloge in motive, ki jih boste preprosto sestavili v atraktiven design. Vsi vaši designi so vam neposredno po koncu oblikovanja dostopni v .pdf ali .png obliki in  pripravljeni za objavo. Že aplikacija sama vam ponudi možnost, da izdelke, takoj ko so gotovi, delite tudi na Facebook ali Twitter profilu.

Uporaba: brezplačna, nadgradnja je plačljiva. Za uporabo je potrebna registracija.

 

 

Later

Later.comLater.com je odlična rešitev za vse, ki se poslovno ali ljubiteljsko ukvarjate z objavljanjem na Instagram profile, najsi gre za osebne profile ali pa skbite za poslovne profile podjetij.

Gre za platformo, ki nam omogoča lažje upravljanje Instagram profila, saj že obstoječi Instagram platformi dodaja eno izmed pomembnejših funkcij – možnost načrtovanja in samodejne objave pripravljenih fotografij. Sama platforma nam tako omogoča upravljanje večih Instagram računov na enem mestu, nudi nam rešitve za lažje razporejanje fotografij, Carousel objav ali videoposnetkov. Platforma je dostopna tako iz računalnika na spletni strani, kot tudi preko aplikacije (razvita je tako za iOs kot Android operacijski sistem).

Uporaba: za en račun/profil brezplačna, nadgradnja je plačljiva.

 

 

Facebook Ads

Če ste si kadarkoli lastili ali pa le urejevali Facebook poslovno stran (ang. Business page), ste pod objavami zagotovo zasledili gumb »Boost post«. S tem gumbom vam je Facebook ponujal možnost oglaševanja objave za izbran znesek, kjer ste lahko določili še koga želite doseči (spol in starostna skupina) ter kako dolgo želite objavo oglaševati. Kaj pa če vam povemo, da bi lahko z boljšim tagetiranjem vaše objave dosegli še več uporabnikov ter tako izboljšali promet na vašo Facebook ali spletno stran?

Vse to je mogoče z uporabo Facebook oglaševalskega orodja – Facebook Ads ManagerFacebook Ads Manager. Ne glede na to koliko investirate v oglaševanje na Facebook-u je najbolj pomembno, da veste točno kaj se bo iz tega razvilo. Tako lahko v Ads Managerju ustvarjate kampanje ter oglasne skupine, predvsem pa lahko izjemno natančno targetirate vaše željene ciljne kupce. S tem ko Facebook natančno spremlja vsak korak uporabnikov, lahko na podlagi izjemne baze podatkov targetiramo osebe, ki imajo točno izbrane lastnosti. Facebooku nam tako v splošnem pogledu dopušča izbiro ciljne skupine na podlagi naslednjih 4 kategorij:

  • Glede na lokacijo
    Z izjemno natančnostjo lahko izberemo uporabnike, ki živijo čisto blizu nas ali pa na drugem koncu sveta. Določimo lahko kraje, mesta, pokrajine, države ter celine, izbiramo pa lahko tudi med možnostmi, če naš željen uporabnik čez izbrano lokacijo le potuje, se na njej slučajno nahaja ali pa tam živi.
  • Glede na demografske podatke
    Demografski vidiki targetiranja nam omogočajo ločevanje in ciljanje po kriterijih, kot so poklic, izobrazba, zakonski stan, življenjski dogodki ter ostale kulturne, verske in družbene pripadnosti. V nekaterih državah lahko targetiramo tudi glede na politično pripadnost, pomembne življenjske dogodke (nastop na novo delovno mesto, v pričakovanju rojstva otroka, v novem razmerju, preselitev, …) ter glede na finančno stabilnost oziroma višino prihodkov v gospodinjstvu uporabnikov.
  • Glede na interese
    Ta možnost targetiranja nam omogoča razvrščanje uporabnikov glede na interakcijo s stranmi znotraj Facebook platforme. Če bo imel uporabnik na primer všečkane poslovne strani, kjer se bodo večinoma nahajali kužki, bo naš oglas s pasjo hrano dosegel točno njega.
  • Glede na vedenja posameznikov
    Tukaj gre za targetirano oglaševanje glede na vedenje posameznikov kot je na primer uporaba mobilnih naprav, uporaba namiznih računalnikov, potovalni vzorci, časovni intervali prisotnosti na Facebook omrežju ter druge digitalne aktivnosti uporabnikov.

Hkrati vam ta Facebookov produkt nudi vpogled v finančne aspekte vaše kampanje: spremljate lahko, koliko proračuna se je porabilo (in kje), spremljate pa lahko tudi rezultate na ravni kampanje, skupine oglasov ali pa kar oglasa samega. Vse to pa je izjemno specifično razdelano kot npr.: povrnitev investicije (ROI), kolikokrat se je pokazal vaš oglas (ang. Impressions), število klikov (ang. Clicks), cena na klik (ang. CPC) in ostale metrike, s katerimi merite uspešnost vaše oglasne kampanje. Mnogo metrik je mogoče pridobiti le z vgradnjo Facebook PixlaFacebook Pixla na vašo spletno stran.

Če potrebujete pomoč ali pa le nasvet pri izvajanju Facebook oglaševalskih kampanj, nas kontaktirajte tukajnas kontaktirajte tukaj.

Uporaba: brezplačna, vzpostavljen morate imeti poslovni račun.

 

 

Google Ads

Vsi vemo, da je za obstoj in uspeh spletne strani ključno, da jo najdejo pravi kupci ob pravem času. To pa lahko dosežete le, se pri iskanju pojavljate na prvih nekaj mestih v spletnem brskalniku. Če si želite prikazovati v organskih (ter plačanih) rezultatih Google iskanj, je morda smiselno, da se poizkusite v Google AdsGoogle Ads – Googlovemu “plačaj-na-klik” (pay-per-click) produktu.

Nekoč Google AdWords, danes pa Google Ads je spletna oglaševalska platforma, ki zagotavlja celo vrsto možnosti za doseganje ciljnih strank: besedilne oglase v iskalnem omrežju, slikovne prikazne oglase, videooglase v YouTubu in oglase v aplikacijah za mobilne naprave.

Znotraj platforme lahko izbiramo med štirimi glavnimi tipi oglasov

  • Oglasi v iskalnem omrežju (ang. Search oglasi)
    Oglasi v iskalnem omrežju se prikažejo ob rezultatih iskanja v Googlu, ko uporabniki iščejo izdelke in storitve, ki jih ponujate. Pri tem plačate samo, ko oglas kliknejo in s tem obiščejo vaše spletno mesto ali pokličejo v podjetje.
  • Prikazni oglasi (ang. Display Ads)
    Prikazni oglasi Ads se prikazujejo na več kot dveh milijonih spletnih mest in v več kot 650.000 aplikacijah, zato se lahko vaš oglas pojavi tam, kjer je ciljna skupina. Oglasi se lahko prikazujejo kot tekstovni oglasi (prikazni oglasi podobno kot oglasi v iskalnem omrežju vsebujejo naslov, dve vrstici besedila in URL) ali pa kot pasice, kjer gre za oglase s slikami ali obogateno predstavnostjo omogočajo postavitve po meri ter vključevanje interaktivnih elementov, animacij in še več.
  • Video oglasi
    Videooglasi se prikazujejo samo tistim ljudem, za katere to želite, pri čemer plačate samo, ko si oglase ogledajo. Z drugimi besedami: denarja ne zapravljate za oglaševanje ljudem, ki jih vaše podjetje ne zanima. Ko ustvarite video, preprosto nastavite račun za YouTube in video naložite. Nato uporabite Google Ads za začetek prikazovanja oglaševalske akcije v YouTubu. Vaš video bo prikazan pred ali ob sorodnih videih oz. v rezultatih iskanja.
  • Oglasi za namen promocije aplikacij (ang. App promotion oglasi)
    Z oglasi za aplikacije lahko svojo aplikacijo na preprost način predstavite uporabnikom naprav Android ali iOS v Googlu, pri čemer ne potrebujete nobenih oglaševalskih izkušenj. Po preprostem postopku nalaganja bo oglas pripravljen, da doseže več kot milijardo uporabnikov v Googlovem omrežju, vključno z Iskanjem Google, Googlom Play, YouTubom in na tisoče drugimi spletnimi mesti in aplikacijami za mobilne naprave.

A pozor! Upoštevajte, da lahko oglaševanje na Google platformi hitro postane drago marketinško orodje in za razliko od neplačanega iskanja ponuja hitrejše zmage, ne pa dolgoročnih in trajnih rezultatov. To pomeni, da vam lahko Google Ads pomaga pri načrtovanju vaše organske strategije iskanja, če se le uporablja pametno. Prav izkušnje in znanje so pri uporabi tega orodja ključne za uspeh same kampanje!

Če potrebujete pomoč ali pa le nasvet pri izvajanju Google Ads oglaševalskih kampanj, nas kontaktirajte tukajnas kontaktirajte tukaj.

Uporaba: brezplačna, vzpostavljen morate imeti Google AdsGoogle Ads račun.

 

 

Google Analytics

Gre za orodje, brez katerega si marketinški strokovnjaki več ne predstavljajo življenja. Google AnalyticsGoogle Analytics vam omogoča natančno spremljanje dogajanja na vaši spletni strani, z njim pa boste pridobili ogromno izjemno koristnih podatkov o navadah vaših obiskovalcev.

Na njem lahko najdete vse od informacij, kako in kdaj vaši obiskovalci iščejo vašo stran na spletu, katere podstrani obiskujejo ter katere izdelke so kupili. Gre za povsem brezplačno različico spletne analitike, ki omogoča enostavno spremljanje spletnih strani, vseh vhodnih kanalov ter aktivnosti obiskovalcev na spletni strani.

Uporaba: brezplačna, vzpostavljen morate imeti Google AdsGoogle Ads račun.

 

 

Google Keyword Planner

Keyword Planner je Googlovo ter ga najdete znotraj platforme Google AdWords ali po novem – Google Ads. Gre za izjemno uporabno orodje, ki vam razkrije količino iskanj za posamezno ključno besedo v vaši branži tako na globalni kot na lokalni ravni.

Izberete lahko eno ali več ključnih besed, jo omejite na državo in jezik ter si ogledate, kolikokrat se vaša beseda išče. Hkrati vam orodje pove, ali je ključna beseda močno konkurenčna (“High”, “Medium” ali “Low”) in kaj je predlagana ponudba za to ključno besedo. Za uporabo orodja morate imeti vzpostavljen račun Google Ads.

Uporaba: brezplačna, vzpostavljen morate imeti Google AdsGoogle Ads račun.

 

 

Google Drive

Google DriveGoogle Drive je Googlova brezplačna storitev spletnega shranjevanja podatkov. V aplikaciji Drive dobite 15 GB brezplačnega prostora za shranjevanje v Googlovi spletni shrambi, kjer lahko hranite fotografije, zgodbe, skice, risbe, posnetke, videoposnetke – pravzaprav vse, kar želite shraniti. Ker gre za hranjenje podatkov v oblaku, lahko do svojih shranjenih stvari dostopate kjerkoli. Do svojih datotek v storitvi Drive imate dostop iz poljubnega pametnega telefona, tabličnega ali namiznega računalnika. Pogoj je le, da se na izbrani napravi prijavite v tisti Google račun, kjer imate datoteke shranjene.

Google Drive vam omogoča, da svoje datoteke ali mape delite z drugimi, kar olajša sodelovanje in zmanjšuje glavobole pri prevelikih e-poštnih prilogah.

Uporaba: brezplačna, vzpostavljen morate imeti Google osebni račun.

 

 

Google Suite

Znotraj zbirke orodij Google SuiteGoogle Suite lahko ustvarjate in urejate dokumente ter sodelujete pri njihovem ustvarjanju z drugimi ne glede na to, kje ste. Omogoča vam ustvarjanje privlačnih dokumentov, preglednic ter predstavitev z orodji za pametno urejanje in prilagajanje sloga, s katerimi bo oblikovanje besedila in odstavkov povsem preprosto. Izbirate lahko med več sto pisavami ter dodajate povezave, slike in risbe.

Če ste navajeni dela od doma ter se pripravljate na pomembno predstavitev skupaj s sodelavcem, lahko veliko časa zgubite prav z vožnjo in medsebojnim usklajevanjem, da se s sodelavcem dobita ter stvari predelata. Če pa skupaj z njim odprete kateregakoli izmed Google Dokumentov (Dokumenti, Preglednice, Predstavitve, Obrazci) boste lahko skupaj z njim hkrati sodelovali pri ustvarjanju dokumenta. Vse kar morate storiti je, da s klikom »Daj v skupno rabo« dodate sodelavca z e-mail naslovom ter mu dodelite pravice pri urejanju (lahko le gleda ali pa tudi ureja). Vse vaše spremembe so samodejno shranjene med vnašanjem. Uporabite lahko celo zgodovino različic in si ogledate stare različice istega dokumenta, razvrščene po datumu in avtorjih sprememb.

Google nam v osnovi ponuja štiri različne možnosti:

  • Google DocsGoogle Docs za Wordove dokumente, kjer lahko enostavno pretvorite Wordove datoteke v Google Dokumente in obratno
  • Google SheetsGoogle Sheets za Excelove razpredelnice, kjer lahko uvozite Excellove datoteke in se vam bodo prenesle tudi vse zapletene formule
  • Google SlidesGoogle Slides za PowerPoint predstavitve brez nadležnega pripravljanja opreme in izgubljenih USB ključkov
  • Google FormsGoogle Forms za enostavno zbiranje odgovorov na ankete, kjer se bodo odzivi na vaše ankete sproti, pregledno in samodejno zbirali v obrazcih v obliki podatkov o odzivih in grafikoni.

Uporaba: brezplačna, vzpostavljen morate imeti Google račun.

 

 

Google Trends

Google TrendsGoogle Trends je eno izmed Googlovih orodij, ki vam omogoča prikaz najnovejših trendov, podatkov in vizualizacij. Pravzaprav gre za orodje za pametnejše in bolj premišljeno izbiranje ključnih besed, saj vam omogoča, da ocenite priljubljenost določenih iskalnih izrazov, jih primerjate z drugimi različicami izbrane ključne besede in analizirate spreminjanje priljubljenosti skozi čas v različnih regijah, jezikih in časovnih intervalih.

Kako orodje uporabljati? Preprosto pojdite na spletno stran Google TrendsGoogle Trends ter v okence vnesite ključno besedo ali tematiko, ki vas zanima. Nato pritisnite »Enter«. Dodatna prednost je, da lahko iščete več izrazov ali ključnih besed hkrati ter nato primerjate podatke. Iščete lahko tudi po državah, časovnem obdobju, kategorijah ter tudi na platformi Youtube. In kot morda veste, je prav Youtube drugi največji iskalnik na svetu.

Uporaba: brezplačna, vzpostavljen morate imeti Google račun.

 

 

Google Shortener

Če ste siti objavljanja izjemno dolgih povezav, ki le kvarijo izgled vaše vsebine ter zavzemajo nepotreben prostor v vašem oglaševanju, je Googlovo orodje Google ShortnerGoogle Shortner prava izbira za vas. Z uporabo tega orodja lahko predolge povezave okrajšate, hkrati pa vam je na ogled statistika klikanja na okrajšano povezavo!

Uporaba: brezplačna, vzpostavljen morate imeti Google račun.

 

 

 

 

©2020 IDEA KREATIVNI STUDIO, Vse pravice pridržane.
NAZAJ NA VRH